I would describe my teaching experience and style as peer to peer. That is, I believe me being so young is less indimidating. You won't have to feel shy about getting something wrong. After all, that's how one learns! I try my best to work with you, dear student, to discover how you think and how I can best explain or clarify I concept for you through exercises, explanations, diagrams, games and...
I would describe my teaching experience and style as peer to peer. That is, I believe me being so young is less indimidating. You won't have to feel shy about getting something wrong. After all, that's how one learns! I try my best to work with you, dear student, to discover how you think and how I can best explain or clarify I concept for you through exercises, explanations, diagrams, games and or even art and diagrams. The main point is that I want to engage your brain in the material as best as I can and I believe the only way to do so would be if these activities were fun! Mathematics does not have to be a slough boring subject with random letters and numbers! I have had experience tutoring my fellow university classmates and from what they've said e.g. "You explain things so clearly", "Where were you when I needed this explained" etc I truly believe I have both the passion and drive to help you understand the concepts. Trust me, once I'm done with you, you might as well throw away your math textbook!
Ich würde meine Unterrichtserfahrung und meinen Stil als gleichberechtigt beschreiben. Das bedeutet, ich glaube, dass mein junges Alter weniger einschüchternd ist. Du musst dich nicht scheu fühlen, wenn du etwas falsch machst. Schließlich lernt man so! Ich gebe mein Bestes, um mit dir, lieber Schüler, zusammenzuarbeiten und herauszufinden, wie du denkst und wie ich ein Konzept am besten durch Übungen, Erklärungen, Diagramme, Spiele und sogar Kunst und Diagramme für dich erklären oder verdeutlichen kann. Der Hauptpunkt ist, dass ich dein Gehirn so gut wie möglich in das Material einbeziehen möchte, und ich glaube, dass dies nur möglich ist, wenn diese Aktivitäten Spaß machen! Mathematik muss kein langweiliges Fach mit zufälligen Buchstaben und Zahlen sein! Ich habe Erfahrung darin, meine Kommilitonen an der Universität zu unterrichten, und von dem, was sie gesagt haben, z.B. "Du erklärst die Dinge so klar", "Wo warst du, als ich das erklärt brauchte" usw., glaube ich wirklich, dass ich sowohl die Leidenschaft als auch den Antrieb habe, dir die Konzepte verständlich zu machen. Vertrau mir, wenn ich mit dir fertig bin, kannst du dein Mathebuch genauso gut wegwerfen!